Algemene voorwaarden

Lees en download hier onze Algemene Voorwaarden

.

Klachten regeling

Hebt u een klacht over onze producten of service? Bel ons op of stuur een e-mail. Vermeld daarin uw naam en bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt dan binnen enkele werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Bent u het niet eens met de geboden oplossing, dan kunt u ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht ook die bemiddelingspoging niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie Webshop (www.sgc.nl).

Privacy

Wij respecteren uw privacy. Uw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt in het kader van uw bestellingen. En wij verstrekken uw gegevens niet aan derden. Indien u dat wenst zullen wij uw gegevens verwijderen uit onze database.

Indien u zich ingeschreven hebt op onze nieuwsbrief: u kunt zich altijd weer afmelden, elke aflevering van de nieuwsbrief zal daartoe aanwijzingen bevatten.